Syamputra Razali

Syamputra Razali

Monday, January 23, 2017

Pengacara Majlis Kahwin - Yang santai dan penuh keceriaan

Assalam..
saya nak offer kepada anda yang nak melangsungkan perkahwinan dan mengambil saya sebagai juru acara perkahwinan dan insyallah.. saya menawarkan kelainan dari pengacara biasa yang lebih formal dan lebih kepada pembacaan skrip. terlalu protokol dan skima memang saya merasakan bukan lagi style zaman kini. ini semua kerana.. masyarakat kita lebih suke kepada santai dan menghiburkan.. tak moh lah mengacara dengan sedih sedih ala ala penyingkiran AF.. saya lebih suka happy happy dan ceria..



inilah kelaianan yang saya cuba untuk ketengahkan.. Insyallah.. selama ini semua berpuas hati dan saya bersyukur dengan apa yang saya lakukan..


 Insyallah..
saya akan lakukan yang terbaik untuk majlis anda..



 antara majlis yang saya jadi emcee untuk majlis penghargaan di PPR Batu Muda. alhamdulillah.. success !!

No comments:

Post a Comment

Emcee Kahwin

Emcee Kahwin